radikal

radikal

بایگانی

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

God Of War 2 برای کامپیوتر داستان دانلود گاد اف وار 2 بر این قرار است که کریتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است، اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد، لذا تمام موجودات افسانه ای ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه میکردند. اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت. همین موارد باعث بروز ماجراهای این نسخه میشود.

 

دانلود بازی God Of War 2 برای کامپیوتر

God of War 2 – PlayStation 2 PC version

 

دانلود بازی خدای جنگ 2 سر انجام پس از مدتی انتظار برای کامپیوتر منتشر شد. بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول PS2 را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است. سخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی وارد بازار شده و توانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد. دانلود بازی God Of War 2 برای کامپیوتر به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.

 

بازی خدای جنگ 1 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۰۵ و خدای جنگ ۲ در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۰۷ برای کنسول پلی استیشن 2 وارد بازار شد و بعد از مدت های برای نسخه پی سی عرضه شد. هر دو نسخه بازی گاد اف وار 1 و 2 از یک سبک گیم پلی برخوردارند اما در نسخه دوم بازی به طبع حرکات و قدرت های جدیدی ( حمله جادویی ) به این سری اضافه شده است. مهارت انجام حرکات ترکیبی متوالی با شمشیرهای آتشین و زنجیری و قابلیت حمله جادویی برای از پا درآوردن دشمن های وحشی و جان سخت که به دستور خدایان در مقابل شما هستند، صحنه های فوق العاده خشن و جذابی را خلق می نماید.

 

 

 

  • ۰
  • ۰

بازی Bendy and the Dark Revival یک تجربه ترسناک و بقای اول شخص است و دنباله مورد انتظار اثر قبلی است که سر و صدای زیادی را در دنیای استریمرها به پا کرده بود. نقش آدری را در این بازی خواهید داشت که در اعماق یک استودیوی عجیب و غریب به مبارزه پرداخته و سعی می‌کند که کاوش‌های خود را در این جهان عجیب داشته باشد. باید با دشمنان آلوده به جوهر مبارزه کرده و معماهای بازی را حل کنید. می‌توانید به دنبال راه بازگشت به دنیای واقعی بوده و از شیطان جوهری که همیشه در کمین شما قرار دارد، فرار کنید. شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقاتی ممکن است در بازی رخ دهد و چه رویدادهایی در این قلمرو ویران وجود خواهد داشت.

دانلود بازی Bendy and the Dark Revival برای کامپیوتر

Bendy and the Dark Revival v1.0.1.0240 PC-ElAmigos

 

  • ۰
  • ۰
انصافا به سوپر من بیشتر میخوره قابلیتاش
انصافا به سوپر من بیشتر میخوره قابلیتاش

تو این قسمت کلا میخوام در مورد نود جی اس صحبت کنم البته باید بگم این قسمت رو خیلی دوست ندارم چون باید فقط توضیح بدم که چیکار میکنه چرا سریع تره و و و کلا دست به کد نمیشیم :( خب بریم دیگه

نود جی اس چیست؟

نود جی اس یه پلتفرم هست که با موتور V8 گوگل کروم اجرا میشه حالا این v8 داستانش چیه؟ کلا هر مرورگر بزرگی یه موتور اختصاصی برا جاوااسکریپت ساخت که v8 معروف ترینشونه البته من طرفدار فایرفاکسم ولی چیزی هست که باید قبول کرد که v8 الان بهتره!خیلی رو این قسمت مانور نمیدم سریع بریم سراغ ویژگی هاش و چرا اینکه الان تو دنیا ترند هستش :

 

  • ۰
  • ۰

گاهی برامون اتفاق میافته که میخوایم یه فایل PDF یا عکس که شامل متن میشه رو به فایل متنی تبدیل کنیم!

تبدیل عکس به متن قابل ویراش و جستجو
تبدیل عکس به متن قابل ویراش و جستجو

 

برای اینکار نرم افزار هایی با نام OCR Scanning Tools وجود دارن که هدفشون تشخیص حروف در تصویر (Optical Character Recognition) و تبدیل اون به یک متن پیوسته است؛ اما بیشتر این نرم افزار ها یا از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنن یا خروجی قابل قبولی بهمون نمیدن.

گوگل با ابزار Google Docs امکانی فراهم کرده که شاید در وهله اول به چشم نیاد، اما پشتیبانی عالی از زبان فارسی داره و اینکار رو بخوبی برامون انجام میده، در ادامه روش کار توضیح میدم.

 

  • ۰
  • ۰

ساخت سایت پزشکی در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به به جواب برسانند.در کنار این موضوع افرادسعی دارند تا کارهای روزمره خود را نیز به راحتی به انجام برسانند.شما به عنوان پزشک به طراحی وب سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید.شما با داشتن وب سایت پزشکی ،توانایی این را پیدا میکنید تا رزومه کاری خود رادر اختیار بیمارانتان قرار دهید.

 

 

  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • Johnnie Clark
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • Johnnie Clark