radikal

radikal

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازی Bendy and the Dark Revival یک تجربه ترسناک و بقای اول شخص است و دنباله مورد انتظار اثر قبلی است که سر و صدای زیادی را در دنیای استریمرها به پا کرده بود. نقش آدری را در این بازی خواهید داشت که در اعماق یک استودیوی عجیب و غریب به مبارزه پرداخته و سعی می‌کند که کاوش‌های خود را در این جهان عجیب داشته باشد. باید با دشمنان آلوده به جوهر مبارزه کرده و معماهای بازی را حل کنید. می‌توانید به دنبال راه بازگشت به دنیای واقعی بوده و از شیطان جوهری که همیشه در کمین شما قرار دارد، فرار کنید. شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقاتی ممکن است در بازی رخ دهد و چه رویدادهایی در این قلمرو ویران وجود خواهد داشت.

دانلود بازی Bendy and the Dark Revival برای کامپیوتر

Bendy and the Dark Revival v1.0.1.0240 PC-ElAmigos

 

 

 

باید حقیقت را در بازی کشف کرده و به سراغ فرار از استودیو بروید. باید از شیطان جوهری بترسید و فقط فرار کنید. چرا که او متفاوت از دشمنان ساده‌ای است که در جهان اصلی بازی خواهید دید. سبک ترسناک و بقای بازی زیبا کاملا تاثیرگذار دنبال شده و همان چابکی، مخفی کاری و استراتژی که انتظارش را داشتیم، در آن پیاده سازی شده است. می‌توانید توانایی‌های جدید و قدرتمند خود را بیشتر کرده و در فرار از آن‌ها استفاده کنید. پازل‌های محیطی را در بازی حل کرده و با شخصیت‌های کارتونی دوست داشتنی متحد شوید و از وحشت جوهری هم فرار کنید.

موفقیت‌های دانلود بازی Bendy and the Dark Revival باعث شد تا تیم سازنده به سرعت دست به کار شده و نسخه دوم را توسعه دهد. این بازی به تازگی تحت عنوان Bendy and the Dark Revival منتشر شده و این‌طور که به نظر می‌رسد، حتی قرار است از عنوان قبلی نیز ترسناک‌تر باشد. بازیکنان بار دیگر به استودیوی کارتون سازی Bendy در نقش شخصیت Audrey برمی‌گردند. این کاراکتر یک انیماتور با قابلیت‌های عجیبی است. این بازی با اتمسفر تاریک‌تر و عمیق‌تر، شما را به وحشت می‌اندازد.

شخصیت اصلی زمانی که کار خود را در استودیوی انیمیشن سازی آغاز می‌کند، متوجه می‌شود که شیطان جوهری از اتفاقات بازی قبلی آزاد شده و وی باید با همکاری شخصیت‌های مختلفی در جریان گیم پلی، جلوی پیشروی وی در دنیا را بگیرد. ظاهر و گرافیک این بازی همانند نسخه قبلی، تأکید زیادی بر روی رنگ‌های تیره و تار و شخصیت‌های به ظاهر بامزه دارد که هر لحظه امکان حمله به شما را دارد. اگر به دنبال یک بازی ترسناک ایده آل و سرگرم کننده هستید، این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Bendy and the Dark Revival عنوانی در سبک ترسناک است. این بازی دنباله‌ای برای عنوان موفق Bendy And The Ink Machine بوده و ادامه دهنده مسیر مبارزه با شخصیت‌های کارتونی بامزه در دنیایی تاریک و ترسناک است. تجربه این اثر به علاقه‌مندان آثار ژانر وحشت و داستان محور، به شدت توصیه می‌شود.

 


 

دانلود بازی GTA V برای اندروید 100 درصد تضمینی

دانلود بازی Arma Reforger برای کامپیوتر

 


 

  • ۰۱/۰۹/۱۸
  • Johnnie Clark

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی